Long time no see

1kommentarer

Ja, nu var det väldigt längesen jag var här inne och skrev.

Har helt enkelt inte blivit av.

Det har hänt en del sen sist. Jag har flyttat till Karlstad och jobbar nu som sjuksköterska på csk.
Jag trivs jättebra! Älskar staden och att få lära känna nya människor.

I somras körde jag ett sprint triathlon lopp och jag älskade utmaningen. Så nu går jag på crawl kurs för att bli snabbare i sim delen.
Älskar att utmana mig!

Tränar på SATS här i stan och har nu som mål att bli starkare och få en mer definierad muskelmassa (absolut inte biffig).
På 1,5 månad har jag fått en starkare och finare rygg, i mina ögon.

Att se resultat motiverar! Allt slit lönar sig :) (!!!)
Har fuskat med godis i helgen. Imorgon är det måndag och då är det strikt igen.

Nej nu är det natti natti.

1 kommentarer

Lina

29 Mar 2015 22:03

Jaaa, vad duktig du är!!! :-)

Svar: Tack så mycket! :)
Madeleine

Kommentera

Publiceras ej