Superior Race 2015 - champion 18 km

0kommentarer

I helgen har jag kämpat och tagit ut mig till mitt yttersta.
Stockholm bjöd på fint väder, lyxigt hotell och en 18 km lång hinderbana med 60 hinder.
Jag har aldrig någonsin sprungit 18 km innan så nerverna var utanpå och inuti och överallt.
MEN jag tog mig i mål! Jag klarade inte alla hinder, men tog mig igenom dem med hjälp av den bästa.

Med kramp i båda vaderna efter 16 km tog jag mig igenom de två sista kilometrarna och lyckan när man sprang i mål visade sig på båda kinderna.

Kroppen mådde inte bra efteråt, svimningskänsla och illamående, men med lite uppladdning och grym mat på gute bar och grill mådde man sedan mycket bättre :)


Idag är hela kroppen öm och blå. Men helt klart värt det. Har man testat ocr en gång, så är det kört! Är som en drog.



Idag har jag ätit hotellfrukost med mamma, eftersom man blir ännu ett år äldre och närmre 30 :/

Nu blir det vedugnen med en kompis!
Hur sött är var inte detta att komma hem till!

/M

Kommentera

Publiceras ej