En härlig ledig dag.

0kommentarer

Solen har visat sig under hela dagen, helt underbart!
Man blir helt lycklig inombords. Konstigt vad lite värme och sol kan göra :)

Dagen har bestått av slipning av balkongbord (som jag fick av de som bodde här innan), omplantering av tomat- och gurkplantor.
Träning såklart, blev ett ryggpass och 60 min spinning.

Har spenderat dagen i stort sett på balkongen med mina missar.


Funderar på hur jag ska måla, och om jag ska måla :)


Plantorna har fått flyttat ut på balkongen, får se om de överlever natten ute. De överlever då inte inne iaf, för Rufus är där och käkar och gräver så fort man inte ser.


Nya träningsbyxor har jag fått hem i brevlådan! Dessa ska jag ha på superior champion i slutet på juni. Kommer bli awesome!


Kompis mys en kväll. De dricker cider och jag äter kvarg.
Det är ingen som frågar varför, man får vara som man är och jag älskar att folk accepterar den man är.

Jag är förundrad över hur många nya vänner jag har fått på bara ett halvår här. Som faktiskt verkar vara bra vänner!

Jag saknar självklart the old ones at home, men en del verkar inte vilja ha kontakt med mig längre, tråkigt såklart men att dalta är inte min grej.

Imorgon blir det frukost med Johanna! Sen hem för en löptur :)
Har haft en riktigt bra mat och träningsvecka förra veckan. Så nu är jag taggad på en ny :)

Natti natti

Kommentera

Publiceras ej