Tävlingar

0kommentarer

Nu är sommarens planerade tävlingar slut. Det har varit en rolig sommar med triathlon tävlingar, ocr och midnattsloppet.

Finns några ocr lopp i höst som jag är sugen på att köra, får bli en impuls anmälan isf.

Som ni vet älskar jag att träna och har bestämt mig för att satsa mer på triathlon. Så nu i augusti ska jag lägga upp ett träningsschema för vinterhalvåret för en ny tävlingssäsong 2016 och förhoppningsvis klättra uppåt i placeringar men även klara av längre distanser.

I september kommer jag och en kompis köra ett strikt kost och träningsprogram för att se vad man kan bygga upp under en månad, för att självklart sedan fortsätta för att nå målen med träningen.

Ska berätta en kul grej senare i veckan, när paketet kommit på posten. :)

Nu blir det snart en glass i det underbara vädret!

Jag och mammsen innan midnattsloppet ❤️



/M

Kommentera

Publiceras ej