Pyssel

0kommentarer

Jag älskar att pyssla. Jag älskar att få göra saker från grunden. Att baka, så egna kryddor, eller att bygga saker.

Så idag har jag sått lite frön som jag hoppas kommer resultera i goda sallader i sommar :)

Ska även så sallad men ska köpa en lång blomlåda för det :)

Bakade även lite igår. Hittade ett recept på roligt påskbak.


Kinderägg fyllt med vit chokladmousse och aprikossylt. Busenkelt och snabbt att göra! Och gott ;)

Senare väntar ett transformer pass på SATS. Mitt favoritpass!
Är ett pass med tio olika stationer där man kör 30 sek x 2 på varje station med 5 sek vila mellan intervallerna, t.ex. armhävningar, boxjumps, chins, marklyft, burpees osv. Sjukt roligt! Man är endast 10 personer som kör tillsammans med en ledare.

Så nu blir det lite kvarg som mellanmål innan passet.

Vad ska ni göra i påsk?

Kommentera

Publiceras ej