Ledig dag.

0kommentarer

Idag har jag varit ledig, likaså imorgon. Gudomligt skönt! :)

Passade på att storhandla idag. Och tog en snabb vända på Bergvik gallerian.
Jag var ute efter rengöring och lotion till ansiktet. Är alltid så dålig på att smörja in mig och sen jag började simma har ansiktet blivit så torrt....

Var in på en butik som heter Rituals. Deras produkter luktar gudomligt!
De vita flaskorna är för ansiktet, rengöring och lotion. Den gröna flaskan fick jag med på köpet, duschkräm. Luktade också sjukt gott, uppiggande och lugnande doft :) rekommenderar att ni testar deras produkter!
Ska bli intressant och se hur ansiktet mår efter några veckors regelbunden användning.

Självklart blev det träning idag. Ett GRIT strength pass. Ett riktigt grispass, men så skönt efteråt!

Blev ett nytt träningslinne idag också, bara 100kr på stadium :D älskar att handla träningskläder!

Hoppas ni andra haft en bra dag i solen! :)

Kommentera

Publiceras ej