Vetenskapliga artiklar!

0kommentarer

Hatar att läsa vetenskapliga artiklar, just nu har vi en kurs inför kommande termins c-uppsats....inte alltför spännande att granska artiklar, fy!

Har haft en lugn helg, med endast en aktivitet i lördags! Jag följde med mina svärföräldrar och min killes bror med barn och tjej till Orsa björnpark. Mycket kall och ruggig dag men mycket trevlig!

Igår fyllde min prins 26 år! Och det fira vi med paket och turtles tårta som jag bakat. En mysig morgon och kväll. Dagen spenderades ju på jobb och skola ;)

Har nyss kommit hem från ett run4fun pass. Pass nr 14 av 31, börjar närma sig den slutliga halvan av månaden :) Woho!
Går hur bra som helst nu, löptekniken har förbättrats väldigt mycket!! Och genom det kan man springa snabbare. Dynamiska stretchövningarna man gör gör att man blir mer rörlig i kroppen, så snart är jag fit for fight för att börja träna mina favorit pass igen blandat med run4fun övningar :)

Bjuder på en bild på tårtan, innehåller blåbär, vaniljkräm och hemmagjord chokladmousse! :) mums!

Kommentera

Publiceras ej