Run4Fun dag 3

1kommentarer

Hallå!
Som ni vet körde jag förra året i april en träningsmånad med fitness fighten, vilket hjälpte mig att gå ner 5 kg och tappa 17cm över magen.
Jag älskar att springa och målet är att jag någon gång i mitt liv ska springa Stockholm maraton.
Så för att få en bättre löpteknik och utvecklas i löpningen anmälde jag mig till worldofshapes run4fun, så är inne på tredje dagen. Gårdagen var en tung dag, men tog mig igenom passet!
Kostprogram får man också under månaden, som går ut på att tona kroppen och få bort sockerberoendet ;)

Idag känner jag mig mer taggad och ska snart ta cykeln till gymmet! Ska bli mer aktiv till och från skolan/gymmet/jobbet tänkte jag. Man blir lätt lat när man har bil.

Vad ska ni göra i helgen? Jag ska träna och kanske fiska lite :) har nämligen fått ett fiiiiint fiskespö av min fina älskling <3

Nu ska jag byta om och trampa iväg. Ni får en bild på mina nya fina springskor :)

1 kommentarer

Pia

04 May 2013 13:59

Vilka fina skor!!!

Kommentera

Publiceras ej