Ögonmottagningen

0kommentarer

Idag har jag spenderat förmiddagen med min morfar. Har skjutsat honom till Falun för ett besök på ögonmottagningen.

Väl hemma igen fick jag pannkakslunch av mormor.

Nu ska jag snart iväg för att träna sista run4fun passet! Tänk att jag kört en månad med bra kost och löp inriktad träning :) och jag mår så bra med denna kost. Så den blir det att fortsätta med. Nu mot nya mål med träningen! Har som mål att springa midnattsloppet på 60 min detta år. Hoppas jag kan åstadkomma det :)

Andra mål med träningen är att få en fastare kropp med lite mer synlig muskelmassa ;)

Tack vare WoS (worldofshape) träning och kostprogram har jag sedan april 2012 gått ner 8 kg och tappat 18 cm över magen. Jag börjar komma tillbaka till mitt gamla jag :)

Nej byta om till träningskläder och ut under fina vädret är det som gäller nu.
Kram på er!

Kommentera

Publiceras ej