May. 06, 2013

1kommentarer

Hej finisar!

Jag vet inte vilka som läser min ganska segt uppdaterade blogg. Glömmer av att skriva!

Dagen har bestått av föreläsningar 9-13.30.

Sen har jag varit iväg på dagens träningspass utifrån run4fun som jag kör denna månad. En kompis fick även med mig ut på en 5 km löptur, vilket var sjukt jobbigt!
Jag har ju fått ansträngningsastma och det var verkligen tungt att andas idag fast jag tog medicin. Men kommer ej ge mig, ska klara midnattsloppet på 60-65 min i år.

Nu ligger jag i soffan och tar det lugnt. Ska snart ta mig något gott mellanmål. Så skönt att inte äta socker, man känner sig mycket piggare :)

Hoppas ni haft en underbar dag i den härliga solen :)

1 kommentarer

Sanna Andersson

06 May 2013 20:58

vad är ditt drömyrke ?
Vad vill du jobba med sen när du har pluggat klart ? finns det någon speciell inriktning som du brinner extra för ?

Kommentera

Publiceras ej