Godmorgon!

0kommentarer

Godmorgon!
Den här tiden skulle egentligen spenderas på spinningcykel. Men igår under springturen trampade jag snett och ramlade. Så min fot mår inte bra! Jag är så ledsen, för nu gick träningen så himla bra. Men antar att det bara är att inse fakta och vila. Det tar emot men för att komma igång snabbare är det väl bara vila som gäller. :'(

Stukningen hindrar mig dock inte från att åka till Stockholm och kolla på joshua radin. Jag ska gå med Stefans moster, då min kompis inte kunde följa med :(

Nu ska jag vila lite och hoppas på att det slutar dunka i foten. Så jobbig känsla.
Ska ner på stan och göra en tenta idag, och sen köpa ett fotledsstöd som jag ska använda vid träning. Just för att minska risken för att trampa snett.

Igår kollade vi på filmen rust and bone, tyckte den var lite seg, men bra handling. :)

Puss på er, och ha en bra helg!

Kommentera

Publiceras ej