22 dagar av träning!

0kommentarer

Jag har precis varit ute på mitt 22.a run4fun pass! 20 min löpning och 40 min dynamisk stretch och styrkeövningar! Måste säga att det fungerar både med träning och kost. Träningen ger resultat, på 22 dagar har jag ökat mitt löp tempo med 1,5 min/km. Springer alltså nu 1 km på ca 6 min. Så jag är sjukt nöjd.
Kosten går super, är inte hungrig och inte lika sugen på sötsaker längre, riktigt skönt!!

Resultat efter dessa 22 dagar är tempot på löpningen men även -2kg, -4,5 cm över höfterna, -2,5 cm över rumpan, - 2 cm över naveln och -2cm i midjan!

Men jag känner mig även starkare och piggare! Jag går upp ca 07.30 varje dag och det händer aldrig mig annars. Haha!

Om man har tappat gnistan för träning och behöver få motivation och snabba resultat för en bra motivation att fortsätta träna så rekommenderar jag fitnessfighten eller run4fun. Jag är riktigt nöjd med mina resultat efter mina månader med deras program.

Nu blir det dusch och slappning i soffan.

Kommentera

Publiceras ej