Grymt träningspass!

0kommentarer

Ligger i soffan, har precis ätit mat efter ett grymt träningspass!
Må bättre i Ludvika har byggt en hinderbana, så kör de pass där varje onsdag. Först kör man crossfit träning och sen som avslutning kör man igenom hinderbanan. Så sjukt roligt!! Tog tid första gången idag, tog mig 5,54 min, är nöjd! Men tiden ska kortas ner :) är så kul så fast man nu är helt slut så vill man köra mer!!

Jobbet går bra! Mycket att hålla reda på men det är jätte kul. Imorgon är sista dagen för veckan, sen ledig tre dagar. Ska bli skönt! Och hoppas på fint väder, så man kan vara ute och få lite färg på kroppen, är riktigt blek jämfört med alla andra tycker jag ;) haha!
Ni får en bild på min fina namnskylt jag fick hem förra veckan. Är ju dock inte legitimerad än så det har jag tejpat över ;)

Glad midsommar på er!

Kommentera

Publiceras ej