Tenta

1kommentarer

Idag hade vi tenta mellan 9&12. Klockan 10 var vi alla klara och det har aldrig känts så bra på en tenta någon gång ;) men det är av en anledning, ämnet är ganska logiskt plus att de flesta tidigare tentorna är till 80-90% identiska :)
Nu har man slutat termin 4 och på måndag börjar termin 5 och de sista läsåret, var sjutton tog tiden vägen?!

Efter tentan tog jag mig lunch och satte igång med en riktig storstädning, hatar när det ligger saker exakt överallt! Så nu är det så fint, får se hur länge till ;)

Ska slappa lite nu, sen blir det 90 min spinning! :O ja jag vet, det är galet, men måste testa hur det passet är!

Nu tar jag helg, hoppas ni får en mysig och skön helg!

/ Madeleine

1 kommentarer

Pia

30 Jan 2013 20:44

Vilken fin blogg du har! Å, jag som är "pennoman" dvs älskar pennor och äger flera hundra typ, undrar var du har köpt de där fina på kortet? :)

Svar: Pia, vet inte om du ser detta svar, men kommer inte in på din blogg så jag kan svara dig där. Pennorna är i alla fall av märket BiC. De heter ReAction Gel. Om du googlar så hittar du dem. Är helt underbara att skriva med :) Sry att jag är världens segaste på att svara!!
Madeleine

Kommentera

Publiceras ej