lördag

0kommentarer

Wohoo, mår mycket bättre idag! Hämtade ut medicin igår och den fungerar verkligen.
 
Idag tog jag mig ut en sväng på stan, vi åt på Akropolis och så gjorde jag ett besök på hemmakväll, vilket helt säkert är den affären som går bäst i denna lilla stad ;)
 
Hem och slängde mig i soffan för att vila en sväng och när jag "vaknade" till hade min älskling hittat en streaming på Färjestad - Modo matchen, woho! En bra match med 3-0 i vinst.

Nu sitter jag i soffan och kollar på lite tv, men är rastlös. Har ju inte gjort så mycket på 3 veckor pga förkylningen.. Skulle ha haft en middag och B&J's kväll med Johanna men så blev inte fallet eftersom jag blev mer sjuk! Så här sitter man i soffan och lyssnar på Stefan som spelar CS, hmmm alltid lika kul att lyssna på .......
 
Läste nyss Beatrice blogg och hon hade köpt pizza till kvällsmat, åh det lät ju underbart gott!! Så sugen jag blev på det just nu.. hm. Får se vad jag ska göra åt det!
 
Ska försöka göra min blogg lite mer intressant!

Vad vill ni läsa om? Min kommande praktik tid i skolan, ska ha 10 veckors praktik nu framöver, start fr.om. måndag. Träning, bakning?
Ja kommentera så jag vet!
 
/Madeleine

Kommentera

Publiceras ej