Feb. 05, 2013

1kommentarer

Mitt liv består denna vecka av tentaplugg! Hade tänkt att det skulle bli massa träning också, men så blev det inte! Halsen är inte hundra procentig.

Har börjat lägga ner extra energi på mat och mellanmål igen. Jag har inte riktigt varit mig själv på några år, förut lagade jag jämt mat och gillade det! Men har hatat det ett bra tag nu, men glöden börjar komma tillbaka.

Igår testade jag bananplättar och de var supergoda! Med lite hjortron på blev de ännu lite nyttigare :) mums!

Nej nu ska jag börja med kvällsmaten, det blir hokifilé och potatismos.

/Madeleine

1 kommentarer

Bea

19 Feb 2013 09:20

ååh visst är bananpannkakorna goda?? mums blir hungrig när jag såg din bild :)

Svar: Ja dem är verkligen jättegoda!! :) Var gott med syrliga hjortron till de söta pannkakorna. :D
Madeleine

Kommentera

Publiceras ej