<3

0kommentarer

Dåligt med uppdatering här ett tag nu, men har varit fullt upp med skola, träning och ja allt vad livet har att erbjuda.
Idag är en dag med lite plugg. Var effektiv igår så tar det lite lugnare idag. :)
Musik spelas i högtalarna och för några minuter så drömde jag mig bort. Jag drömde mig bort i tankar på hur bra jag har det och hur lycklig jag är just nu! Nu tänker säkert många "ja ja bla bla, nu börjar kärleksdravel snack", men läs då inte detta.
Jag brukar ofta tänka tillbaka på tiden när man var 14, 15 år och det är en tid jag aldrig kommer glömma. Man hade aldrig några bekymmer och man umgicks med sina kompisar varje dag och bara levde för dagen. Vid 17 år blev det mer killar i bilden och ja första killen, ni vet, man trodde man visste vad kärlek var. Jag hade fel!
Jag har alltid varit en tjej som haft bra självförtroende och trott på mig själv. Men den här delen med killar förstörde det totalt! På min 18 års dag blev jag dumpad efter att jag varit dum och tagit tillbaka min dåvarande otrogna pojkvän, vilket jag sa till mig själv att jag ALDRIG mer ska göra. Livet var skit och just då trodde man att livet var slut. Livet vände och man träffade en ny kille, som jag blev ännu mer kär i och spenderade 3 år av mitt liv med, jag trodde även där att jag visste vad kärlek var, men jag hade fel även där. Självförtroendet blev bättre under dessa 3 år, men det sjönk snabbt ner till botten igen. Otrohet verkar vara något som jag ska utsättas för. Livet var skit och arbetslös var man också! Det jag inte förstod just då var att grodan som skulle förvandlas till min prins hade stått rakt framför mig hela tiden.
Jag har aldrig känt såhär mycket kärlek i hela mitt liv! För en gångs skull är mitt självförtroende påväg upp igen, sakta men säkert. En mer älskande och omtänksam pojkvän får man leta efter. Jag är så säker på oss och ja, jag drömde mig bort några minuter, jag drömde mig bort till framtiden, där du & jag står sida vid sida med en fin familj. Jag kommer ALDRIG ge upp oss. Jag vet vad jag har, men man vet aldrig vad man får.
Jag älskar dig Stefan! ♥ Nu vet jag vad kärlek är, jag är helt säker på det!♥
/ Madeleine

Kommentera

Publiceras ej