Uppe med tuppen!

0kommentarer

Nästan iallafall, gick upp strax innan sju när älskling gick till jobbet. Trött men samtidigt kände jag energin jag hade! Så istället för att snooza flera timmar gick jag upp och åt frukost, fil & müsli, slängde i en tvätt, diskade och ja nu ligger jag i soffan och funderar på vad nästa projekt ska bli ;) plocka ner lite skräp i källaren tror jag det får bli! Och dammsugning och torkning av golv. Gud vad man hinner med mycket om man går upp i tid. Såhär rent och fint har det inte varit sen vi flyttade in. Skulle behöva måla den andra vardagsrumsdörren också, får se om det hinns med en vända! Ska ju göra smörgåstårta idag, som ska ätas imorgon :))

Nej nu ska jag sätta fart, ska nämligen iväg och hämta skolböcker sen vid 11.

Ha en bra helg!

Puss
/Madeleine

Kommentera

Publiceras ej