SOL! :)

0kommentarer

Solen har verkligen tagit upp min tid idag! Grillat hos mamma och solat på deras gård. Var mysigt att vara hemma med bara mamma och brorsan!
Det komiska är att jag knappt solade ryggen idag men det är där jag är röd ;) haha!
Skulle ha pluggat idag, men motivationen blev att tryta när lägenheten var gassande varm och solen sken på den blåa himlen! Får plugga på förmiddagen imorgon innan min första intro dag på jourmottagningen. Spännande!! :)

Har precis satt in en smet med tjockpannkaka i ugnen :) ska bli mumsigt! Men på måndag är det stenhårt med bra mat igen. Har dock gått ner ca. 1 kg och -6cm över magen sen sista april, så det går att gå ner bara mat äter rätt mängd av maten man äter :) och självklart tränar!

Köpte en mörkläggningsrullgardin till sovrummet idag, då solen lyser in genom vår trasiga persienn och då sätter Rufus igång med sin morgon sång ;) haha. Får se om det blir nå bättre med rullgardinen! Hoppas!! :)

Idag fyller förresten världens bästa "lilla" kille 3 år! Grattis min fina busunge, Lukas! <3

/Madeleine

Kommentera

Publiceras ej