Resultat av Fitness Fighten!

1kommentarer

Jag lovade ju er bilder på mitt resultat och nu har jag klippt ihop så ni ser både före och efter bilder! Jag är nöjd med resultatet, men nu ska jag kämpa på mer för att nå den kropp jag vill ha! :) Och detta var en riktigt bra start. Jag kommer fortsätta med att äta som jag gjort denna månad, men ibland på lördagar unna mig något. Ska försöka unna mig andra saker istället för godis, t.ex. ett nytt träningslinne eller någon fin blus eller något :) Bara för att inte gå ner sig i godis träsket igen! haha.

Solen skiner och ska nog ut och få mig lite luft. Riktigt härligt väder!



Ikväll blir det ett svettig combat pass! Längtar! Var en hel månad sen jag var på det nu. Ska bli roligt :)

/ Madeleine

1 kommentarer

Mamma

01 May 2012 11:31

Bra jobbat

Kommentera

Publiceras ej