Godmorgon!

0kommentarer

Idag blir det ett morgon inlägg, vilket inte brukar hända ofta ;)

Har hänt lite sen senast jag skrev! Har varit på dop & 3 års kalas, jätte trevligt och fint. Ludde var så fin i sin outfit och Lukas var överlycklig för alla paket han fick, så kul att se.

Igår var jag och klasskamraterna från Ludvika upp till Falun, det var dags för praktisk examination och till en början var jag jätte lugn, men när vi väl skulle börja så kom nervositeten.
Alla fick dra en varsin lapp där det stod ett patientfall och ett moment man skulle utföra! Jag fick sätta en KAD, och blev glad att jag fick den för det kändes som att jag kunde det jättebra! Och det gick vägen, fick godkänt!! :D så jag är fortfarande överlycklig. Nu är man säkrad att få börja termin 4. Och jag har inget i skolan som släpar efter som jag måste göra om.
Idag blir det att skriva hemtenta, så man får sommarlov snart!

Har även gått introduktion på jourmottagningen och det var pirrigt. Första dagen visste man inte alls vad man skulle göra, men andra och tredje dagen gick mycket bättre :)
Ska dock be om några fler intro dagar innan jag får jobba själv. Det om något kommer bli nervöst!

Nej nu ska jag gå upp och äta frukost för att sen ta mig till skolan och plugga lite :)

/Madeleine

Kommentera

Publiceras ej