Äntligen sommarvärme!

0kommentarer

Som jag har längtat efter denna värme och sol! Äntligen är den här och det betyder att det snart är slut på terminen och dags för lite jobb men även semester! Minns inte sist jag var ledig över sommaren, måste ha varit när jag gick på gymnasiet eller kanske t.om. högstadiet. Minns som sagt inte när jag var riktigt sommarledig! I år har jag iaf ca 5 veckor ledigt :)

Idag har jag gjort klart en uppgift som ska redovisas imorgon, eller ja jag finslipade den lite! Även en annan uppgift som behövde finslipas lite, så nu är de klara iaf.

Nu är det bara 4 grejer kvar i skolan innan lov. Redovisning imorgon, praktisk examination nästa vecka varav en redovisning efter den och sist men inte minst en hemtenta!

Träningen går fint! Igår var jag på sommarens sista måndags body pump pass. Så nu får man hitta på annat på måndagarna framöver. Idag är det body combat, och jag ska sitta värd, men vet inte om jag är så sugen på att gå in och träna i en varm lokal idag när det är så fint väder .... Men kanske inte är någon höjdare att springa i värmen heller! :/ har inte riktigt bestämt mig än.

/Madeleine

Kommentera

Publiceras ej