2 maj!

0kommentarer

Godmorgon!

Idag startade jag dagen (06.00) med en springtur på 2km. Var riktigt skönt! Hade det varit för en månad sen hade jag bara stängt av alarmet och snoozat vidare. Jag som är så morgon trött har blivit piggare på morgonen. Förut kunde jag ligga och sova till 11, men nu vaknar jag vid 8 och är pigg! Ibland tidigare :) trodde jag aldrig skulle hända mig ;)

Igår slog jag rekord på besökare här på bloggen ;) det var över 150 st som var in och läste! Det var roligt att se att det var så många som kikade in. :)

Snart bär det av till skolan för att träna på praktiska övningar, som t.ex. att sätta en PVK eller ta venprov :) för sen blir det prov på det, hujedamej!!

Jaja, nog snackat.

Hoppas ni får en solig och skön dag, det ser vi ut att få :)

/Madeleine

Kommentera

Publiceras ej