Sliten!

0kommentarer

Ja sliten är rätt ord för hur jag känner mig just nu! Sjukdomslära kursen är sjukt mastig och vi har precis tagit oss in på 4.e momentet av 5 i kursen så den är förhoppningsvis snart över! Ska bli skönt.
Längtar till juni då det är sommarlov! :) eller ja jag har jobb på hemtjänsten juni & juli, även timvik på akuten här i Ludvika. Så jag är nöjd :)
Men mest nöjd över att få vara ledig hela augusti, var så längesen man fick vara riktigt ledig.

Just ja, åkte bort över helgen, vilket var riktigt roligt och skönt! Åkte nämligen kryssning till Helsingfors i fredags för att på lördagen gå på Rise Against, vilket var min första konsert med dem, och dem var awesome. :D
På söndagen tog vi kryssning hem igen. Var 8 pajasar som åkte. Har inte skrattat så mycket på länge!

Har haft föreläsning 9-15 idag, och efter det kollade jag på veckans oth avsnitt, är ju så spännande!! Måste verkligen vänta en hel vecka på nästa avsnitt.....

Ligger nu i sängen och vilar lite, efter en varm och lång dusch.

Men nu tackar jag för mig. Lägger upp några bilder från helgens resa! :)

/Madeleine

Kommentera

Publiceras ej