En helt ok dag :)

0kommentarer

Ja, dagen började 07.20 med frukost som fick bli en smoothie med yoghurt, banan, hallon och passionsfrukt, mums!

Kl 9, befann jag mig på Synsam för att prova ut linser och det gick fint! Lite krångligt att få ur dem när jag kom hem bara. Lite krångligt innan man fått in snitsen ;)

Dagen har även bestått av plugg hos Johanna, vilket alltid är mycket givande! Har ju tenta imorgon, men är ett svårt område så det känns inte så bra faktiskt! :/

Har även varit och köpt en ny dammsugare då våran gamla var värdelös! Vi köpte en dyr jäkel men ångrar mig inte en sekund!! Har redan testat den och den var helt underbar ;) haha. Ja jag är knäpp som blir frälst i en dammsugare men så är det ;) så nu blir det rent när man städar & min älskling får förhoppningsvis mindre problem med sin astma :D

Kollade hockeyn ikväll, tråkigt att Färjestad förlora, men de SKA vinna mot skit Brynäs :))

Nej nu ska jag sova.
Natti natti.

Puss
/ Madeleine

Kommentera

Publiceras ej