Sommarlov!!!!

0kommentarer

Ja nu är det efterlängtade sommarlovet här :D Underbart!! Är nu ledig ända till på måndag, då börjar jobbet på jourmottagningen :) ska bli så kul att jobba där i sommar. Sen blir jag iaf ledig hela augusti. Kommer bli så skönt att få vila upp sig innan skolan börjar igen.

Idag har jag gjort klart sista hemtentan och sen tog jag mig en sväng ut till Sandra! Snosade på underbara Ludwig och Lukas hade fullt upp att leka med sandras små syskon.
Tog oss en springtur vid 17 tiden, blev sol och uppehåll, lovely! Blev nog 4,5-5 km. Så skönt att springa, finns inget bättre känsla som efter en löprunda :) älskar det!

Vid 18 tiden blev vi bjudna på mat hos Stefans föräldrar. Hans bror m. familj var också där :) trevligt!

Nu ska jag sova. Imorgon kommer min papps hit och fixar vår diskmaskin. Så då ska den testas, har en hel del disk ;)

Godnatt på er!

/Madeleine

Kommentera

Publiceras ej