Orkeslös kropp

0kommentarer

Vaknade vid 9 och kände mig jätte konstig.. Kändes som att jag hade legat på en stenbädd inatt, då kroppen var helt mörbultad! Såhär 2 timmar senare känner jag mig fortfarande helt slut och orkeslös. Halsont och huvudvärk! Ja men yippieee. Hatar att vara sjuk, och helst på de få dagarna innan jobbet börjar, vilket är på måndag. Får hoppas man mår bra tills dess!

Ska dock försöka orka ta mig till apoteket och köpa lite mediciner :) bafucin och echinagard.

Igår installerade vi vår diskmaskin som vi köpt begagnad, tjoho den var trasig. Fungerade en gång, sen när vi satt i disk och skulle köra ett program stannar den 5-10 min in i programmet och maskin är full i vatten. Ja men härligt! Har gjort rent filter men det hjälper inte. Får se om vi försöker fixa eller köper en ny. Jag skulle vilja köpa en ny så man vet att den funkar och man har garanti på den. Har en köpare på den vi har nu, på ca. 500 kr, men jag har varit ärlig och sagt att den är defekt. Har inte samvete att ljuga om att saker fungerar och sen veta att när de kommer hem funkar det inte!

Nej nu ska jag vila lite.

/Madeleine

Kommentera

Publiceras ej