Buzzador!

0kommentarer

Hej!
 
Jag är medlem på en sida som heter Buzzador där man kan få testa nya produkter till förmånliga priser, för att sedan skicka in omdömen och betyg på dem. I fredags fick jag hem en eltandborste, Oral-B TriZone 5000, som jag buzzat hem för under tusenlappen, men som i butik kostar ca två tusen kronor. En del produkter/tjänster är gratis att buzza, det är kul och man får ge respons på vad man tycker om produkterna, vilket jag tycker är en väldigt smart idé.
 
Jag buzzade alltså hem en eltandborste, jag hämtade ut den i fredags och jag älskar den! Mina tänder känns så otroligt mycket renare efter jag använt den om man jämför med en manuell tandborste. Man fick med olika tandborsthuvuden och de kommer åt väldigt bra mellan tänderna. Jag har väldigt lätt för att få tandsten, men med denna super tandborste tror jag att mängden tandsten minskar. Jag är supernöjd!
 
 
Så gå in på www.buzzador.com och bli medlem, och buzza hem bra och fina produkter till bra priser!
 
/ Madeleine

Kommentera

Publiceras ej