Fitness Fighten är igång!

0kommentarer

Snart är första dagen av FF gjord och det känns som att det tagit en hel del tid med att fixa med maten, men antar att det blir bättre när man kommit in i rutinerna :)
Men nu är det igång och nu ska det köras stenhårt hela månaden!

Måste iväg och köpa lite vikter imorgon, så det blir lite jobbigare under övningarna.

Har börjat rensa här hemma, med kläder, skor som jag inte kan ha längre, möbler och sånt som inte är nödvändigt att ha. Så ikväll kommer det en och köper en innerdörr av oss. Katchiing! Igår var en kille hit och köpte sängben. Och sen har jag sålt lite kläder så lite pengar har kommit in på saker som jag anser är skrot ;)

Nej nu ska jag hoppa in i duschen.
Kom igen nu ni där ute, jag vet att vissa läser, så kom igen, ställ frågor eller skriv en kråka och visa vem du är som läser :)

Puss på er!
/ Madeleine

Kommentera

Publiceras ej