FF Dag 27

0kommentarer

Dagens träning är avklarad! Känns riktigt skönt :) frukost och mellanmål är också avklarat så nu ska jag städa och diska lite. Men har tagit mig lite vila under det sköna täcket ;)

Fredag idag, ska bli underbart med helg och det ska bli roligt att få träna på sitt egna sätt igen. Blir lätt lite tråkigt med samma övningar hela tiden. Jag vill träna body pump, combat, box och löpning. :)
Sen har jag även tänkt börja simma någon dag i veckan. Får se vad man hinner med, men det kommer iaf bli minst 5 pass i veckan, och såklart bra kost! Ska fortsätta med samma kost ett tag till, men unna mig något litet på lördagar ibland. :)

Har ju bokat en resa i sommar, så jag ska vara i mitt livs bästa form då hade jag tänkt ;) jag vill kunna gå i bikini och känna mig snygg och slippa en putande mage. Har kommit en bra bit på vägen och jag är supernöjd med det :)

Har hittills gått ner 4 kg och det trodde jag aldrig att jag skulle göra. Mitt mål är att i alla fall ligga under 70. Vilket betyder att jag ska gå ner 2 kg till, inte så mycket :)

Nu blev det en hel del babbel, men så blir det ibland ;)

Nu ska jag göra ett ryck!

Ha en bra helg,
Puss
/Madeleine

Kommentera

Publiceras ej