FF Dag 20

0kommentarer

Idag har varit en bra dag!! :) jag vaknade utvilad imorse, kl 7!!! Vad hände :) gick upp och gjorde frukost, i normala fall hade min morgon sett ut som så att jag sovit några timmar till, hoppat över frukosten och slappat men så är inte fallet nuförtiden :)
Frukost blev lättfil, müsli, knäckebröd med skinka.

Gjorde mig ordning och tog cykeln in till stan för ett frisör besök! Så skönt att klippa bort allt slitet hår, vilket var 10 cm..... :O men har fortfarande längd på håret :)

Träning blev det efter frisören och det gick bra! :) gillar den nya övningen som kom idag. Träffade även min bror där, som jag sedan tog en tur med upp till morfar. Blev kvar en stund, närmare 2 timmar, tror han tyckte det var roligt med lite sällskap.

Till middag idag blev det kyckling med massa krydda på, mums! (curry,cayennepeppar, svartpeppar & paprika). Till det pasta, grönsaker och knäcke!

Myskväll framför tv.n idag :) skönt att ha en riktig slappkväll, MEN så sugen jag har varit på sötsaker idag och är inte lättare att motstå alla frestelser när man snart ska ha "lingonveckan" ;) men här ska det kämpas!

Har hittat lite nya kläder jag vill ha!! :) ska unna mig något nytt i slutet av denna månad iaf! :D

Blev massa strunt i detta inlägg, men nu är det slut för idag.

Eller nej vänta nu, har ju vägt och mätt mig idag!!
Resultat:
Mage: 86,5cm (10/4: 91,5) (start: 94cm)
Vikt: 71,5 kg (10/4: 73,4 kg) (start: 75 kg)

Totalt:
Midja: -7,5 cm
Vikt: -3,5 kg
Vilopuls: -17 slag/min

Natti på er!

/Madeleine

Kommentera

Publiceras ej