FF Dag 18

0kommentarer

Idag har varit en tröttsam dag, men kämpade mig genom dagens träning. Löpningen gick bra, sprang 2km på 11.50, så det börjar ta sig :) målet är 10 minuter.

Jag fuskade idag med mätningen, man ska egentligen väga och mäta sig var tionde dag, alltså på fredag men blev så sugen på att se om det hänt något på de 8 dagar sen förra mätningen, och visst hade det de. -4,5 cm till över magen, alltså totalt -7cm hittills och det är 11 dagar kvar, hoppas det händer en hel del mer! :) men en sak är säker att jag ska hålla i mängden av mat efter att fitness fighten är slut för att hålla vikten och få lite mer resultat :) kommer unna mig godsaker men högst en gång i veckan och i liten mängd. Man måste ändå få leva lite! :)

Ikväll blev det kyckling, bulgur, tzatziki och sallad till middag.

Nu ska jag borsta gaddarna och sen lägga mig i sängen med älskling och kolla på serier :)

Bjuder på en bild på cupcakes som jag gjorde åt en kompis när hon fått sin andra son :) är så sugen på något med choklad, men blir inge sötsaker! Men man får ju drömma sig bort lite ;)

/Madeleine

Kommentera

Publiceras ej