FF Dag 15

0kommentarer

Halva månaden har nu gått och träningen går bra! :)

Idag blev det köttbullar, pasta, grönsaker och knäckebröd till lunch.

Och till middag, tonfisk sallad med bulgur och tzatziki.

Tycker det är svårt att få mat idéer under FF, men ska testa mig på att göra chili con carne någon dag tänkte jag! Hittade vita bönor som inte innehöll socker. All mat innehåller ju verkligen socker, inget jag tänkt på jättemycket förut, men nu när man inte får äta något med socker så inser man vad mycket det är som är fyllt med socker!

Nu har jag även fixat ett gym kort så nu kan jag träna där de dagar vädret är fult! Sen ska jag börja simma lite mer, så himla skönt att simma! Och det får man göra gratis när man har ett medlemskap på gymmet.

Jag måste bara tillägga att jag är så nöjd att Skellefteå vann denna match!! :D wihooo!

Har fixat så vi fått en stor garderob också, hade massa verktyg där inne, så nu är de flyttade till de små garderoberna, här får ni ett smakprov på resultatet!

/Madeleine

Kommentera

Publiceras ej