FF Dag 12

0kommentarer

Aj aj aj, säger mina benhinnor! :( de är inte vana att utsättas för 4km löpning tolv dagar i sträck! Så för att slippa en riktigt illa inflammation så ska jag gå ner till actic imorgon och fixa ett gymkort! Kostar 229 kr för student, så lär väl passa på när det ändå är ett ganska hyggligt pris.

Dagens träning gick och kändes jättebra! Hade inte benhinnorna gjort ont under löpningen hade den gått superbt! Men bara att vila dem från asfalten och köra crosstrainer, roddmaskin och cykel istället :)
Nästa vecka ska jag vara tillbaka med löpstegen.

Har varit på skolan hela dagen idag, det var roligt att träffa klasskamraterna lite eftersom det inte blir av så ofta när man pluggar på distans!

JAAAAA! Woho, skellefteå kvitterade nyss till 2-2. Förlängning i andra final matchen :) låt nu inte Brynäs vinna detta!! :P

Nu ska jag ladda mina batterier för imorgon, som består av föreläsning, träning och kopiering av studentlitteratur!
Natti på er.

Puss
/Madeleine

Kommentera

Publiceras ej