FF Dag 10

0kommentarer

Tyvärr så hade jag inte tid att blogga igår, så det får bli en uppdatering idag istället! :)
Dag 10 av Fitness Fighten är nu inne, vilket innebär att man skulle väga och mäta sig och se om det var några skillnader sen man började. Jag äger ingen våg så kunde inte kolla vikt skillnaden men jag mätte midja och lår, och resultatet låg på -2,5 cm i midja, och på båda låren! :) Känns så himla skönt att det börjar hända saker. Jag är nöjd! Men nu är det hårdträning som gäller, dock så har mina benhinnor börjat tagit stryk av all löpning som utförts..... Så jag vet inte hur jag ska göra i fortsättningen då jag tränar hemifrån och inte har något gymkort, så är löpning typ den enda kondition som jag kan utföra. Hoppa hopprep i 20 min är nog inte min grej riktigt ;)
Dagens träning är utförd och det gick bra! Har som sagt dock ont i benhinnorna, men det hindrar inte mig, bara det inte blir värre... :(


Jag måste även bara få skryta lite om att jag fick tillbaka ett tentaresultat idag, och jag klarade den!! Det är helt otroligt att jag ens gjorde det, det var på håret, men jag trodde aldrig att jag skulle klara den här kursen utan en enda omtenta! Så jag är grymt stolt över mig själv! Och självklart ska detta firas sen när Fitness Fighten är slut. Inte säker på vad jag ska fira med men en sak är säker, det blir INTE massa godis iaf ;)
Det är så himla tråkigt väder ute, så nu blir det lite studielitteratur och plugg i någon timme innan det är matdags, blir en sen lunch idag! Men så kan det vara ;)
Du gör mig till den lyckligaste på jorden! ♥

Puss
/ Madeleine

Kommentera

Publiceras ej