Sol & helg!

0kommentarer

Nu är det helt underbart ute, jag hoppas att det kommer bli en fin & varm sommar, även fast jag ska jobba exakt hela sommaren... tråkigt men sant. Man får tänka på pengarna ;) hehe.

Ja som ni märker är jag inte världens bästa på att uppdatera bloggen, men måste erkänna att ni är ganska dåliga på att kommentera också :P

Mitt liv består för tillfället av tenta plugg, träning, pojkvän & kompisar i den mån som hinns med, det är inte lätt alla gånger.

Idag har jag tvättat, lyssnat på föreläsning, dammsugat, diskat, målat bord och stolar & varit ute på promenad med melou & mamma. Ja denna dag har varit fullspäckad.
& snart kommer älsklingen & Micke hit och dricker glassdrinkar, sen bär det av på AW för deras del.

...vet inte vad jag ska hitta på ikväll. Ska nog läsa lite i fysiologi & bara slappa.


Nästa helg åker mitt ♥ bort, & även helgen efter det, ända till Istanbul! Kommer sakna dig älskling, men hoppas att ni får himla roligt! :D Älskar dig! ♥




/ Madeleine

Kommentera

Publiceras ej