Choklad cupcakes m. hallonfrosting!

1kommentarer

Tiden finns inte riktigt tilll att skriva massa inlägg i denna blogg längre! Skolan & allt plugg tar all tid jag har i stort sett.
Igår hade vi muntlig redovisning om barn & ungas uppväxtvillkor, & yes vi fick godkänt! wohoo!
& idag har det varit föreläsningar hela dagen, 9-16.30. & lika imorgon.

Jag bakade dessa ljuvligheter igår! :D Blev så goda, om jag får säga det själv! hihi.



Har börjat träna på gymmix, & det är riktigt kul! Mycket roligare att gå på pass än att slita röven av sig på en crosstrainer, som blir tråkigt efter 15 min! & bara snön försvinner så blir det att köpa nya löparskor & sen äntligen få springa av sig lite energi! love it!

Joshua spelas i mina öron, uuunderbart! Kan inte skriva eller säga det för många gånger. Musiken som han gör är fanemej den finaste och bästa musiken. Har ni inte hört honom så har ni missat något!!


Ska ta och fixa lite här hemma innan jag ska på Body Pump kl. 19.15. Är ett helt nytt pass idag, så får se hur det går, men ska nog gå bra :)


/ Madeleine

1 kommentarer

Stefan

10 Mar 2011 21:55

godare än så blir det inte :D <3

Kommentera

Publiceras ej