Sambo!

1kommentarer

Nu är man sambo igen, och det känns underbart! :) Har grejat i lägenheten sen kl 12 idag, så snart i 10 timmar. Trött och sliten men det börjar likna ett hem nu iallafall.
Soffa, tv-bord, tv-bänk, sängram & sängmadrasser på plats! Nu är det "bara" alla kläder och allt små plock som ska läggas på rätt plats!
Och jag ÄLSkAR min sängram!! :D Så fin! Och äntligen har man en säng som madrasserna inte glider isär på... :D Me is happy, the happiest!

Jag bara älskar livet för tillfället! :) ♥

Det som gör mig till den lyckligaste:

- Jag får äntligen bo på samma ställe som min underbara andra hälft!

- Jag kom in på skolan och pluggar nu till SSK.

- Jag har de bästa vännerna i världen.

- Jag har dem underbaraste små liven i mitt liv, (Rufus och Baloo).


Nej nu ska jag göra ett sista ryck innan älsklingen kommer hem från träningen!

Imorgon ska jag gå ner till centret och plugga lite :)



Natti natti!

/ Madeleine

1 kommentarer

Gustavalvilde

13 Dec 2011 10:46

Nice site, regards from the netherlands!

Kommentera

Publiceras ej