Packa, packa, packa & städa!

1kommentarer

Dagen har bestått av att tvätta, städa och packa! Nu har jag städat ur två rum, så nu står alla grejer i vardagsrummet och i köket, t.om. sängen ;) haha. Men vad gör man inte för att det ska fortare när man väl ska flytta!

Och jag har nog världens tur nu, eller jag ska inte säga för mycket men jag hoppas!! Det var en kille här med sin familj och kollade på lägenheten och han kunde ta över lägenheten den 8 februari som jag ville :) Perfekt! Hoppas bara att hyresvärden går med på att han tar över den! :)

Igår jobbade jag på LLA, lika roligt som vanligt, kunde dock ha varit lite mer folk och en bättre match!

Imorgon blir det också jobb där, då spelar Färjestad mot Södertälje. Får se om det blir bättre resultat då. Ska rensa min frys på fikabröd, så mina arbetskollgor får lite avskedsfika av mig ;) haha.

Som jag har skrivit tusen gånger förut, men måste bara få skriva det en gång till, Jag ÄLSKAR joshua radins musik, hans nya låtar är helt underbara!! :) lyssnar varje dag och de blir bara bättre och bättre.


Mina böcker till skolan kom idag också! :) Perfekt, för på måndag börjar jag. Pirrigt men väldigt roligt och spännande!


Nej nu ska jag sova och drömma om min prins där hemma ♥! Så natti natti på er!



/ Madeleine

1 kommentarer

cat

22 Jan 2011 17:04

kommer gå jättebra Madde! Vi måste försöka ses lite nu när du är i Dalarna igen. Puss

Kommentera

Publiceras ej