Dålig uppdatering

1kommentarer

Förlåt för dålig uppdatering, har inte riktigt haft tiden till att skriva något här & inte motivation heller, ni kommenterar allt för dåligt ;)

Idag tänkte jag iallafall lägga upp lite bilder från Paris resan jag och älsklingen var på över nyår! :)









Bjuder på lite mer bilder en annan dag ;) Tog massa fina bilder! Det var det bästa nyår någonsin :)

Är fullt upp i mitt liv just nu, packning av alla saker i lägenheten, ordna & fixa grejer inför skolstart på måndag, träffa kompisar & träna igen!

Fick ju lov att göra lite uppehåll med min träning, men nu är jag igång igen. & anledningen till att jag inte kunde träna var att jag fick ont i knät! Knät låste sig & knakade för jämnan, smärta & värk ständigt. Fick en tid hos sjukgymnast & fick då reda på att jag behövde inlägg i mina skor, så jag gick till Inter Sport här i stan för att köpa inlägg & då gjorde vi en så kallad fotanalys först! & genom den visade det sig att jag "pronerar". Det betyder att jag går mer på insidan av mina fötter än på hela foten, så det är därför jag fått smärta i knät. Vi gjorde två sulor gjutna efter mina fötter & jag testade att träna igår som jag brukar göra. & gissa vad, det varken knakade eller gjorde ont, så nu är jag fit for fight igen! :D

Så ett tips till alla där ute, gå & gör en fotanalys, det är gratis! :) 70% av alla människor belastar eller går fel på fötterna!

/ Madeleine

1 kommentarer

Christy

21 Jan 2011 10:13

Mysiga bilder gumman!

Kommentera

Publiceras ej