Back in karlstad

5kommentarer

Nu är jag tillbaka i Karlstad i några dagar, har inte varit här på länge. Åkte härifrån den 28.e december, sen dess har jag varit på resande fot.
Över nyår var jag och älskling till Paris! Så fin stad, vi hade så mysigt och vi såg så mycket fint! Några ställen vi gick till var Notre Dame, Eiffeltornet, Parisehjulet, Museé de Louvre, Triumfbågen, m.fl.
Glömde dock mitt minneskort i kameran som ligger kvar i Ludvika, så bilder kommer i ett senare inlägg!

Kom tillbaka till Sverige den 2.a januari. Och den 3.e januari var det kalas både för min bror som blev 19 år och Stefans pappa som blev 65 :)

Har varit på stan med Jasmin, Alessa & Isabell, så mysigt! Och så roligt att äntligen få träffa dig Isabell. Närmare ett år sen jag såg dig.

Igår var jag barnvakt åt Alessa i en timme :) ♥ det gick jättebra, hon var så nyfiken på kissekatterna! Men katterna var lite "rädda", men nyfikna! haha.

Vi hade även 65 års kalas för Stefans pappa igår, det var jätte roligt! :) Vi var 16 st. Stefans båda bröder var där, Örjan & Björn, & deras familjer var med. Sen var mamma & richard med, & även nå kompisar till Stefans föräldrar. Mycket trevligt var det! :)

Kom till Karlstad vid 15 tiden, fick skjuts av Örjan & hans familj, då dem ändå skulle åka hem idag. (de bor också i Karlstad).

Har även köpt en ny dator! Så nöjd!! Min gamla ger upp vilken sekund som helst och man vill ju ha en dator som håller när man ska plugga! :)



Nej nu ska jag gå och börja packa ner min lägenhet!

Hoppas ni alla hade en bra jul och ett gott nytt år!

Puss!

/ Madeleine

5 kommentarer

Jasmine

10 Jan 2011 09:16

Snart kommer du hem på heltid! WOHOO! <3

Sandra

14 Jan 2011 20:39

Vilken NIIICE överraskning :)

Sandra- KAN FIXA DIN BLOGG DESIGN

14 Jan 2011 21:06

Vad ska du hitta på i helgen?

Millah

14 Jan 2011 21:08

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Leia ♥

14 Jan 2011 21:14

Låter mysigt :)

Kommentera

Publiceras ej