Snart så ..

1kommentarer

Ja, snart så är lägenheten i ordning. Lite grejer kvar att packa upp, exempelvis en ikea kasse med kläder.. inte jätte roligt att packa upp sånt, men det måste ju göras!

Idag var jag ner till centret, och jag blev klar med uppgift 1!! :D Så underbart skönt, och den känns faktiskt bra, som att jag har lyckats. :) Så nu är jag ledig; lördag, söndag & måndag! :D
Det konstiga är att så fort jag kom hem och satt mig ner en stund kände jag mig rastlös.. Så nu har jag packat upp lite grejer, och ska väl fortsätta med det så jag får hem mina underbara hårbollar imorgon :D ♥ fick nyss ett sms av katterna (ewa) att de inte ville komma hem idag, att de skulle komma hem imorgon, haha. Tror nog mer på att det är Ewa (stefans mamma) som inte riktigt vill lämna tillbaka dem ;)

Nu kommer Jasmin en sväng. Sen blir det att packa upp, packa upp, så kanske jag blir klar till älsklingen kommer hem. Han är och spelar innebandy match i Falun.
Imorgon ska jag åka med upp till Falun och på hemvägen blir det kupolen. Ska kolla efter ett par nya träningsskor som jag kan ha inomhus. Ska börja träna på gymmix :D

Nej nu säger jag hej då för idag ;)

/ Madeleine

1 kommentarer

Stefan

04 Feb 2011 21:54

domdär två yrvädren kan gott stanna ett tag till...haha...dom blir ju gödda upp över öronen. Rufus sitter och tacklar kylskåpet när han är hungrig och inte får som han vill och Baloo äter ALLT!



nu blire mys

kyss <3

Kommentera

Publiceras ej