Taggad till tusen!

0kommentarer

Yeeees, jag är taggad som fasiken nu!! :D Börjar jobba på LLA den 18.e, första evenemanget, Ladies Night! :D Kommer bli grymt roligt, så nu ligger jag i hård pluggning, så jag verkligen kan drinkarna!! :)
Så kanske jag får jobba lite luncher också, detta kommer bli så bra! Tack Örjan! :D

Jag är så glad, så glad, så glad! Men jag är nervös också, är ju inte ett litet ställe man ska jobba på precis.

Kommer ha hemtjänsten som lite extra, ifall jag behöver jobba upp timmar! :)




Min nya arbetsplats!! :D


Igår jobbade jag 7-10, sen hurtig som jag är så gick jag och tränade efter det, träningsvärk idag ? JA! :D Men idag är jag inte alls hurtig ;) haha.

Idag ska jag bara njuta av att jag är ledig! Ska dock iväg till Orrholmen en sväng. Har lovat Camillas Tilda att köpa jultidningar av henne :)

Nu ska jag göra lite käk, vet dock inte vad än.. har lite dålig mat fantasi just nu!


/ Madeleine

Kommentera

Publiceras ej