Musiken på hög volym!

2kommentarer

Ja idag spelas Melissa Horn på hög volym i mitt nya ljudsystem som jag fått av älskling! :) ♥ taaaack! :D

Har haft en underbar helg med mys, mat på restauranger, gott dricka, 6 års kalas och ikea besök! Köpte lite små saker, fick ju presentkort där på 100kr när jag handlade min tv bänk! :) Så blev lite ljus, en duk till v-rums bordet, 2 kuddar, en blomma och en badrumsmatta!

Nu sitter jag och latar mig i soffan, ska snart ta mig något att äta och hänga upp lite mer grejer på väggarna. Tar lite grejer i taget haha.

Imorgon blir det en delad tur, 7-10, 16-22. Så emellan där ska jag träna, får se om jag tar bussen hem en sväng! :)


Jag saknar redan min andra hälft! Det är verkligen inte lätt med distans, men att få kämpa och längta är nyttigt! ♥
Ses om tre veckor älskling, jag älskar dig ♥

/ Madeleine

2 kommentarer

Anonym

06 Sep 2010 20:27

Vassego! ;)



Saknar dig med gumman! Jobbigt att vara ifrån dig.



Kyssar <3



Stefan

06 Sep 2010 23:16

Kommentera

Publiceras ej