Ledig men fullt upp!

0kommentarer

Idag har jag en ledig dag! :D Men har massa grejer för mig, har tvättat, städat, ska laga mat, plugga drinkar, hänga upp lite grejer på väggen (som jag skulle ha gjort några gånger nu;)) och hänga in mina kläder in dessa SMÅ garderober, behöver fler garderober ;) haha.

Fick nyss ett sms av chefen Örjan, ska börja på LLA kl 13.00 på lördag! Då ska man rodda barerna och göra allt klart tills alla galna tjejer, kvinnor och kärringar kommer och ska ha en "Ladies Night". Kommer bli grymt kul men är såååå nervööööös! Har liksom inte stått i baren på snart ett år, det är inte alla drinkar som sitter som gjutet, har ingen aning om hur baren ser ut (är ett plus om man vet var allt står osv). Men jag kommer ge 100% på min första dag så ser vi hur det går! Det enda att göra är att tro på sig själv, då går allt! :)


De skickade sms från hemtjänsten idag och frågade om jag kunde jobba imorgon 7-16, och jag ringde och ringde hela morgonen för att säga att jag kunde jobba! Sen när jag väl får tag på henne några timmar senare, "nej den turen finns inte kvar längre, du skulle ha ringt lite tidigare! Men du kan få en 7-10 tur"..... ÅÅÅÅH! fy fan vad irriterad jag blev på henne, vadå ringt tidigare, har ju varit upptagen HELA morgonen. Ja ja, fick nöja mig med 7-10, wohooo, 3 timmar ;)


Nej nu ska jag laga mat och sen hämta min tvätt som hänger på tork!


Saknar mina diamanter till vänner och min ögonsten Stefan! ♥


Har lite att längta till! :D ; Örebro, 40 års kalas, nyår, Skottland+Irland+England, sommar 2011 :D :D


/ Madeleine

Kommentera

Publiceras ej