Kär!

3kommentarer

Igår jobbade jag 7-16, kändes riktigt bra att få ihop lite timmar :D Sen bar det hemåt, köpte först lite ingredienser till tacopaj, köpte även kattmat, så jag höll inte på att ta mig hem där ett tag, så mycket kassar! :) Men hem kom jag och började direkt med maten, för älskling var påväg ner hit! :) ♥
Det verkligen pirrade i hela magen när jag tänkte på att han skulle komma hit, och kom på mig själv flera gånger med största leendet på läpparna! Åh jag verkligen älskar denna underbara kille! Och det bästa är att han kommer vara min föralltid :D ♥ "I wanna grow old with you, I wanna die lying in your arms"



Jag älskar dig! ♥


Blir en sen frukost idag, sen ska jag ner på SATS och träna lite och sen hem och äta tacopaj sen igår :D
Kanske spela lite Xbox som älskling tog med hit igår :)


Längtar tills på fredag!! Då kommer Jessica hit, och sen på kvällen kommer Stefan och hämtar oss, så far vi till Ludvika! På lördag blir det 40 års kalas för Richard och självklart massa mys med mitt hjärta! På söndag far jag hem till Karlstad igen och Jessica följer med hit och blir kvar här tills på måndag!! :D Underbart! :)


/ Madeleine

3 kommentarer

mamma

22 Sep 2010 12:12

gulligt

Jennifer

22 Sep 2010 15:13

Åh vad roligt! Jobbar du i baren? Det är meningen att vi ska dit och kolla på match när färjestad och frölunda spelar. Minns inte riktigt när, men det är i vinter någongång. Hoppas vi ses då!

Vad lycklig du ser ut, det glädjer mig! Kramar

Cat

29 Sep 2010 10:59

Underbart att se er två på bilden, och underbart att höra att allt är bra med er!!! Allting ordnar sig jämt till det bästa, och nu har du en toppenkille! Puss

Kommentera

Publiceras ej