Jobb, träning och mys!

0kommentarer

Idag har jag inte alls gjort så mycket! Jag har jobbat och slitit, ja och jag menar verkligen slitit! Planeraren på jobbet planerar så att vi vikarier får jobba röven av oss. Ibland kan man ha upp till 3 duschar och 3 städ på samma dag! Här hjälps man inte åt minsann, hon ska bara sitta på sin röv och utnyttja alla andra, usch!

Efter jobbet gick jag och tränade! :D Jätteskönt.

Nu har jag ätit en riktig kvällsmat, blev 2 skivor mörkt bröd med skinka på, omelett gjord på 3 ägg, en tomat och juice! Så nu är jag verkligen mätt! :)

Nu är det mys med Rufus, den lille Io vet jag inte vart hon är. Ligger väl och sover någonstans!








Nej nu ska jag packa träningsväskan så den är klar för imorgon, sen blir det lite Fångarna på Fortet! Sen sova! :)


Natti natti!


Saknar min älskling!! :( ♥


/ Madeleine

Kommentera

Publiceras ej