Fredagsmys på jobbet!

1kommentarer

Haha ja idag blir det fredagsmys på jobbet för min del .. inte mysigt alls men börjar inte förrän 17.00, så det är skönt! :)

Som vanligt så spelas musiken på hög volym! Ska strax äta lite grann, magen kurrar, men kan inte äta "frukost" på en gång jag vaknar, blir nästan illamående av att äta direkt ..

Har letat efter ett par snygga baggy jeans, vann ett par på tradera, men de var hur små som helst! Vill så gärna ha ett par, men så kom jag och tänka på häromdagen att älsklingen har ett par Replay byxor som blivit för stora för honom ;) hehe. Så dem ska jag prova nästa gång han kommer hit! :D Eftersom man som tjej har lite mer former och bredare höfter så ska jag nog kunna ha dem i midjan :)

Kommer ut en bild här på bloggen senare! :) Tycker det är skit snyggt med baggy jeans, en snygg hood tröja, skinnjacka och sneakers! :D


Jag vet att det är folk som läser bloggen, men nu har ni blivit sådär dåliga på att kommentera igen! ;)


En artist som är värd att lyssna på är Melissa Horn!

Min favorit är "Sen en tid tillbaka" , texten är som skriven om mig!


Längtar till hösten ger oss färgglada löv som seglar ner på marken och solen skiner medans det är lite småkallt i luften, man får klä på sig den där sköna halsduken och varma jackan. Jag gillar hösten!


/ Madeleine

1 kommentarer

Stefan

10 Sep 2010 16:58

Jaha så det är byxorna som vuxit? inte jag som blivit smalare? SJYSST!



kyss <3

Kommentera

Publiceras ej