Every word you say...

1kommentarer

I think I should write down ..

Sitter i soffan och lyssnar på Joshua Radin, älskar verkligen hans musik! Den mysigaste och bästa musiken, spelar ingen roll vilket humör man är på, man kan lyssna på honom jämt! ♥

Håller på att laga lite mat också, för sen ska jag ner på stan och hitta ett par skor jag kan ha på jobbet imorgon, ett par bekväma skor som fötterna tål att stå i, i många timmar!
Jobbet kallar efter mig mellan 17-22 idag.

Inte har jag varit och röstat än heller, får bli på söndag, ute i sista stund men men ;)


Nu har jag ätit så nu ska jag ta och dra mig ner på stan.

Ha en mysig fredagskväll, min kväll spenderas i kommunkläder på kvarnberget.


/ Madeleine

1 kommentarer

Jennifer

22 Sep 2010 10:52

Nämen! Nu kom jag in på din blogg, har inte fungerat på flera månader och nu ser jag den fina bilder du lagt ut på oss. Jätte fin! Du verkar trivas jätte bra i Karlstad, vad roligt! Får se om jag ser dig i baren när vi ska åka på färjestad i vinter :D KRAMAR!

Kommentera

Publiceras ej