Tårar!

1kommentarer

Att det verkligen kan ta 2 sekunder, från att vara glad till att vara ledsen. Jag har kommit en bra bit på vägen, men jag är fortfarande inte framme! Jag önskar att jag kunde vara den jag egentligen är, men bakom ett skal så är jag fortfarande den sårbara madde som är rädd för att folk ska svika och såra en. Hur länge ska ett svek sitta kvar i en? Vill bara sudda ut allt! Jag har alltid varit en glad och sprallig tjej som inte alls haft problem med självförtroendet, men att en annan människa kan förstöra det på en sekund!?
Som jag skrev tidigare så har jag kommit en bra bit på vägen och jag börjar finna mig själv igen, tack vare min underbara älskling! ♥
Sakta men säkert börjar jag få tillit till människor, men har fortfarande svårt att lita på folk och jag kommer nog aldrig helt kunna lita på folk. "Alla personer är idioter, tills dem motbevisar det!"

Det positiva med det hela är att man blir starkare och starkare för varje motgång! Livet består av många motgångar av olika slag; svek, bortgång av nära&kära, sjukdomar, olyckor, och så kan jag fortsätta tills inlägget blir flera sidor långt! Men livet verkar inte lättare än att det bara är att uthärda vissa saker, KÄMPA och bearbeta nästa motgång lättare och fortare!

Kämpa på därute och låt ingen trampa på DIG! Stå upp för dig själv och tro på dig själv, behandla dina nära och kära som du själv vill bli behandlad!


Drömmer mig bort till paradiset!


"Jag är starkare än du"


/ Madeleine

1 kommentarer

carro

26 Oct 2010 11:07

kramar från falun till en toppen tjeja!!

Kommentera

Publiceras ej